Multidesk.be » Forums » PDA » N95 (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door Dannyschippers op vrijdag 1 augustus 2008 om 22:45:23.
Dannyschippers' avatar
Multiviteit: 245
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb een Nokia N95 en heb problemen om mijn foto's van pc naar GSM te kopieren,heb Lifeblog Ún Nokia Photo's en het loopt steeds mis,heeft iemand hier ervaring mee?Thx
Long distance relationships are "hard"
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 1 augustus 2008 om 22:48:46.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoe link je die naar je pc?
Kabel?
Bluetooth?
Anders?
^ Reactie #2 geschreven door Dannyschippers op vrijdag 1 augustus 2008 om 22:54:17.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik link hem met kabel en selecteer op de N95 Pc suite,daar loopt het al fout want krijg dan het bericht dat PC suite niet compitabel is hem moet veranderen op de GSM maar hij staat daar juist,open ik Nokia Photos dan kan ik de foto niet selecteren om naar GSM te kopieren.
^ Reactie #3 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:04:07.
Wheeldigger's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Heb je een N95, of een N95 8gig?
^ Reactie #4 geschreven door Dannyschippers op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:17:06.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ik heb een gewone N95,ondertussen kan ik nog wat toelichting geven:als ik hem koppel via Pc Suite zegt hij:"Verbinding met Nokia Device Bus in niet-compitabele modus.Wijzig de modus vanaf de telefoon".Muziek overbrengen lukt maar als ik Lifeblog start zegt hij "U hebt een niet compitabele versie van Lifeblog op uw telefoon".En wanneer ik Nokia Photos open om via deze manier de foto proberen over te brengen zegt hij:"dit album bevat al een item" en dan geeft hij de naam van de foto op maar vind deze niet terug op de GSM.
^ Reactie #5 geschreven door Wheeldigger op vrijdag 1 augustus 2008 om 23:43:28.
Wheeldigger's avatar
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Als je de 95 koppelt, kun je ook kiezen voor "data overdracht", dan wordt de telefoon in verkenner ook gezien als extra schijf, helpt dit?
Ook kun je proberen de laatste versie van pc-suite te halen bij Nokia (mij net niet gelukt)(ik heb wel versie 6.82 als installer op mijn comp hier, laatste nieuwe is 6.84)
^ Reactie #6 geschreven door Dannyschippers op zaterdag 2 augustus 2008 om 17:07:52.
Dannyschippers' avatar
Danny
Mahal ko ang aking asawa
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Dank u,met Data Transfer blijkt het te lukken,tenminste muziek overbrengen toch al,want dit was gisteren ook niet meer gelukt met Pc Suite.

Opmerking van de crew

Op verzoek van TS een (lock) :)

Wheeldigger
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten