Multidesk.be » Forums » Feedback » Achterhaalde artikels (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door joke op maandag 28 juli 2008 om 23:47:38.
joke's avatar
Multiviteit: 2669
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Hoi,

Ik was even tussen de artikels over “Virussen – adware – spyware” aan ’t bladeren en heb enkele opmerkingen. Er staan daar artikels over het verwijderen van popups, ze dateren van 12 en 13 oktober 2003.

Het gaat over deze twee:
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/34/Ik-krijg-regelmatig--popup-vensters-met-reclame-zonder-dat-IE-aanstaat.html
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/37/Wat-kan-ik-doen-tegen-die-vervelende-pop-ups.html

De inhoud ervan is allang niet meer up-to-date en kan argeloze gebruikers alleen maar in verwarring brengen. Is het niet beter om deze te verwijderen want nieuwe gebruikers krijgen op deze manier een verkeerde indruk van Multidesk.be

En nu we toch bezig zijn, deze zijn ook achterhaald:
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/95/Hoe-irritante-balk-in-IE-verwijderen.html
http://www.multidesk.be/artikels/artikel/116/Hoe-je-PC-op-virussen-scannen.html

Verder stel ik ook voor om te beletten dat lezers reacties bij zo’n berichten sturen omdat deze de zaken alleen maar onoverzichtelijk maken in plaats van te verduidelijken. Reacties kunnen nog altijd gestuurd worden naar de auteur van het artikel of in het forum Feedback. Ook stel ik voor om fouten en/of aanvullingen altijd in het betreffende artikel zelf in te voeren. Het gebruiken van bijvoegsels maakt het lezen alleen maar moeilijker.

Ik weet dat de regel op Multidesk is om artikels niet te verwijderen maar wel een link te plaatsten, in dit geval naar het Stappenplan. Dit is vriendelijk naar de auteur van het oorspronkelijke artikel toe maar de toekomstige gebruikers hebben daar geen boodschap aan. In dit geval lijkt mij het verwijderen de meest logische oplossing.

Sorry voor de last maar het moet een beetje goed zijn, en als het kan ook goed blijven.

Groetjes,
Joke

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #1 geschreven door Wheeldigger op maandag 28 juli 2008 om 23:54:09.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Wordt aan gewerkt (achter de schermen) :)
^ Reactie #2 geschreven door joke op dinsdag 29 juli 2008 om 09:21:23.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
(thumbsup)

Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
^ Reactie #3 geschreven door joke op zaterdag 30 augustus 2008 om 21:42:27.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit Wheeldigger op 28/07/2008 23:54:09:

Is dat wel zo? Ik zie niks veranderen. Achterhaalde en dus foute info staat er nog altijd.

Joke:(

^ Reactie #4 geschreven door SMG op maandag 1 september 2008 om 21:27:31.
SMG's avatar
Multiviteit: 12000
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Groot gelijk, we gaan er iemand eens beginnen stalken hierover ;)
^ Reactie #5 geschreven door joke op maandag 1 september 2008 om 22:04:23.
joke's avatar
Morgen wordt het beter.
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit SMG op 01/09/2008 21:27:31:

Groot gelijk, we gaan er iemand eens beginnen stalken hierover ;)

Hoi SMG,

Mijn eerste opmerking is van 28 juli 2008. Dezelfde dag is er antwoord gekomen:

Dixit

Dixit Wheeldigger op 28/07/2008 23:54:09:

Na een dikke maand is er niks veranderd. We zullen het maar op de vakantieperiode steken maar als we het niet warm houden dan breekt straks de winterslaap aan.

Joke

^ Reactie #6 geschreven door Wheeldigger op maandag 1 september 2008 om 23:07:38.
Wheeldigger's avatar
Multiviteit: 10173
Moderator
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Normaal is het Martijn die het kan/zal aanpassen, edoch die heeft het nogal druk gehad.
Had de gelederen reeds al wakker geschopt :)
^ Reactie #7 geschreven door Martijn op dinsdag 2 september 2008 om 11:51:53.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Ben op de hoogte hiervan en ik pas dit asap aan, maar heb de laatste week 0.0 minuten vrije tijd gehad.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
^ Reactie #8 geschreven door Martijn op dinsdag 2 september 2008 om 19:29:57.
Martijn heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 13785
Beheerder
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid
Het eerste artikel is tot op de dag van vandaag nog steeds nuttig. Het betreft de messenger service van Windows XP. Met de komst van de Service Packs voor dat besturingssysteem, is de service echter wel uitgeschakeld, waardoor de impact een stuk kleiner geworden is. Het gaat hier evenwel niet om spyware, maar om een Microsoft-eigen tool meegeleverd met Windows.

Het tweede artikel is in zekere mate gedateerd, in die zin dat veel moderne browsers reeds een pop-up blocker geďnstalleerd hebben. Daarnaast hebben veel reclame- en marketingbedrijven ondertussen door dat pop-ups niet (langer) the way to go zijn. Hier zie ik het nut van een opmerking wel in, bij deze dus aangepast.

Artikel 3 was indertijd een ergernis tot en met, de dag van vandaag zeker en vast niet meer. Volledig correct dat we dit melden, artikel dus ook aangepast.

Moeilijk om een uitspraak te doen over het vierde artikel. Zulke teksten zijn vrij snel gedateerd, en dat is doorgaans jammer. Ik ben er mee akkoord dat het stappenplan hier voldoende overlapping biedt, doorverwijzing is dus ook hier nuttig.

Mijn excuses dat de aanpassingen langer op zich lieten wachten dan wenselijk was.
Allemaal vriendelijk bedankt voor de opmerkingen (thumbsup).
Met vriendelijke groeten,
Martijn Wouters
  • Pagina
  • 1 van 1
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten