Multidesk.be » Forums » Debatten en discussies » Welke muziekspeler?(in windows) (gesloten)

Helpinformatie
Dit onderwerp werd gesloten.
Het is bijgevolg niet mogelijk er nog op te reageren.
  • Pagina
  • <
  • 1
  • [2]
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Reactie #20 geschreven door AlexXX op zondag 19 december 2010 om 14:51:27.
AlexXX heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 1
  • Bewerken
  • Citeren
  • Reageren
  • Verwijderen
  • Waarschuw een crewlid

Dixit

Dixit k_a_lf op 16/07/2008 23:18:03:

Nu ik al een tijdje vaker Ubuntu dan XP gebruik en dus in Ubuntu ook Rhythmbox gebruik begin ik hoe langer hoe meer te beseffen watvoor een *-ding WMP is (*= zelf in te vulllen:p). Wat ik vooral mis (naast minder geheugengebruik dan:d:p) is een zoekfunctie, is best wel handig heb ik ontdekt:p. Dus vandaar, wat gebruiken jullie? Discussieer er maar op los zou ik zo zeggen, dan heb ik meer om me op te baseren om te kiezen:p. Misschien dat ik alles dan één voor één eens probeer:p:d.

WMP vermijd ik zoveel mogelijk en alle mogelijke extensies heb ik 'gedissocieerd' met dat programma.
Voor muziek gebruik ik winamp, en als een andere forumganger ook al aankaartte, een oudere versie (2.9 or 3) maar niet 5.

--knip--

Opmerking van de crew

Onderwerp is ondertussen al 2 jaar oud en om nog rap even reclame te maken voor iets, daar ben ik niet voor.
SMG
Deze tekst werd het laatst bewerkt voor 12.37 % door SMG op zondag 19 december 2010 om 15:00:31.
  • Pagina
  • <
  • 1
  • [2]
  • RSS
  • Eerste ongelezen reactie
  • Plaats een reactie
  • Abonneer mij
  • Onderwerp sluiten