Multidesk.be » Forums » Printers, scanners & plotters » Epson Stylus DX7450 inktpatronen.

• Pagina
  • 1 van 1
0 gasten lezen dit onderwerp.
^ Onderwerp geschreven door EliKing op woensdag 16 juli 2008 om 09:17:45.
EliKing heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 8
Heb mij naast mijn HP printer een Epson DX7450 aangeschaft, die deed het prima tot ik nieuwe inktpatronen moest insteken. Ik heb er mij gekocht maar zijn wel niet orgineel Epson. Wel het juiste printertype, nu wat blijkt na 2 blaren afdrukken geeft ie aan dat de kleuren cartridges leeg zijn. Een vriend van mij, die heeft dezelfde printer en dezelfde cartridges en daar geeft ie direct aan dat de cartridges leeg zijn. Iemand een idee, bedankt bij voorbaat.
^ Reactie #1 geschreven door RoricNormannum op maandag 13 oktober 2008 om 15:39:22.
RoricNormannum heeft nog geen avatar toegevoegd
Multiviteit: 12
ik weet niet precies om welk merk het gaat maar soms kan het weleens voorkomen dat deze inktpatronen niet helemaal correct werken. het komt helaas wel eens voor. Welke merk is het?

tegenwoordig worden de patronen steeds vaker uitgerust met een soort chip dat weer communiceert met de printer. komt dit dan niet overeen met wat de printer verwacht dan kan dat resulteren in problemen, zoals jij hebt. :(

een normale toner komt bijv uit op ongeveer 30 euro, je hebt dan een 2 pack:

http://www.hardware.be/search_products.php?clear=1&keywords=C13T07114H10
  • Pagina
  • 1 van 1

Snel-antwoordformulier
Toon uitgebreid antwoordformulier Bericht nalezen Bericht plaatsen